F.A.Q.s

Hoe maak ik een account aan?

Ga naar “mijn account” rechtsboven op de pagina.
Heb je al een account? Dan kan je gewoon inloggen met jouw accountgegevens. Heb je nog geen account, vul dan je gegevens in. Je bent nu ingelogged.

Hoe moet ik inloggen?

Ga naar “inloggen” rechtsboven op de pagina. Vul de juiste combinatie van gebruikersnaam/e-mail en wachtwoord in.

Probleem met inloggen?

Mocht je problemen hebben met het inloggen op onze website, terwijl je wel de correcte inloggegevens hebt, dan kan je contact met ons opnemen, info@naco.shop

Inlogcodes kwijt/vergeten?

Klik op de tekst “Wachtwoord vergeten” op de inlogpagina onder de knop om in te loggen.
Vul jouw gebruikersnaam/e-mail adres in (wel het gebruikersnaam/e-mail adres waarmee je je bij ons hebt geregistreerd).
U kunt nu een nieuw wachtwoord opvragen.

Hoe kan ik mijn e-mailadres of andere gegevens aanpassen?

Je kunt je naam/e-mail aanpassen zodra je bent ingelogd. Je ‘land’ dan automatisch op het dashboard. Naast het aanpassen van je accountgegevens vind je ook een overzicht van al jouw bestellingen. Ook kan je hier je adresgegevens aanpassen indien je dit wenst.

Hoe vind ik snel een specifiek artikel?

Wanneer je op zoek bent naar een specifiek artikel kan je een omschrijving van het artikel intypen naast het ‘vergrootglas’-icoon. Na een klik op het ‘vergrootglas’ worden alle producten met jou zoekterm weergegeven.

Kan ik mijn winkelwagen tussendoor wijzigen?

De bestelling in de winkelwagen is eenvoudig aan te passen. Verwijder een artikel door op het kruisje vóór het desbetreffende artikel te klikken. Met de plus en  min symbolen kan je de aantallen wijzigen. Vergeet niet de winkelmand bij te werken.

Is mijn bestelling wel goed doorgekomen?

Wanneer je een bestelling plaatst, ontvang je altijd een bevestiging per e-mail. Op deze bevestiging staat het totaalbedrag van de bestelling.
Wanneer je geen e-mail hebt ontvangen, kun je contact opnemen via e-mail: info@naco.shop

Zijn de artikelen altijd leverbaar?

Helaas komt het wel eens voor dat een artikel uitverkocht is. Nacotrade hanteert dan een levertijd van ongeveer 8 tot 12 weken. Soms worden de bestellingen eerder geleverd. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met je op. Voor meer informatie zie onze algemene voorwaarden.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Je kunt je bestelling annuleren door een e-mail te sturen naar info@naco.shop maar wel binnen zeven dagen. Voor meer informatie zie onze algemene voorwaarden.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten worden apart vermeld op de bestelbevestiging.Voor meer informatie zie onze algemene voorwaarden.

Mag ik artikelen ruilen en retourneren?

Je kunt altijd artikelen ruilen binnen 14 dagen na ontvangst. De verzendkosten voor het terugsturen zijn wel op eigen rekening. Nacotrade betaalt éénmalig de verzendkosten voor het opnieuw opsturen van geruilde artikelen maar er zijn een aantal voorwaarden verbonden aan het ruilen of retourneren van artikelen. Voor meer informatie zie onze algemene voorwaarden.

Let op: sale artikelen kunnen niet geruild worden! Retourzending dienen altijd vooraf per mail vermeld te worden.

Waarom heb ik na mijn bestelling geen bevestiging ontvangen?

Wij sturen altijd direct een bevestiging van je bestelling naar het e-mailadres dat je hebt opgegeven. Als je zeker weet dat je geen typfoutje hebt gemaakt in je e-mailadres, maar je hebt geen bevestiging binnen, controleer dan je spambox. Met name bij Hotmail, Gmail en andere gratis e-mailaccounts komt de e-mail daar binnen.

Waar kan ik terecht voor vragen, klachten of informatie?

Heb je nog vragen of opmerkingen? Neem dan gerust contact met ons op via email: info@naco.shop